Alternativt Fotballtilbud i Driv IL

Postet av Driv Idrettslag den 6. Feb 2018

Har DU et barn som sluttet på fotballen fordi kravene ble for store og gleden avtok, men som fortsatt drømmer om å spille fotball, da er dette et unikt tilbud til disse.
Aktivitetsgruppa i Driv IL ønsker å opprette et fotballtilbud hvor lek og moro har hovedfokus.

Aktivitetsgruppen i Driv IL ble opprettet for å gi barn og unge (6-16 år) som ikke finner sin plass i annen organisert idrett og som har behov for litt ekstra tilrettelegging.

Vårt mål er at alle skal få kjenne på mestringsfølelse og finne gleden med lek innen fotballen. Vi ønsker og gi barna en trygg, sosial og positiv opplevelse hver gang de er på trening.
Det vil ikke bli organisert ”bøy og tøy”, men kun lek med fotball for gledens skyld.

Vi tar høyde for at fotballaget også kan dra sammen for å se på fotballkamper, ta kanoturer, gå på kino eller dra til Oslo klatrepark i tråd med aktivitetsplanen til Aktivitetsgruppa forøvrig.

Vi trener mandager kl 16-17 i Mjærhallen.

Tilbudet er til alle, uavhengig hvor du bor.
Det kreves medlemskap i Driv IL.
For denne aldersgruppa koster medlemskap 270 kr for 2018
Aktivitetsgruppa har en egen treningsavgift på 200 kr.

Har du lyst til å høre mer om dette så tar du kontakt med leder for gruppa:

Kate S. Jakobsen, mobil 979 54 091

Astrid Celius