Mimreklubb/seniorgruppe

Postet av Driv Idrettslag den 19. Nov 2013

Tidligere hadde Driv en aktiv mimreklubb som hadde treff på klubbhuset ca. en gang i måneden. Dette er en hyggelig aktivitet som dere seniorer gjerne må ta opp igjen :-) Gruppen hadde, så vidt jeg vet, også oppgaven med å holde alle pokalene på klubbhuset blanke og fine. I tillegg til mange hyggelige dager/kvelder med kaffe og prat. Dere seniorer er jo så aktive nå, at en slik gruppe også kan være et utgangspunkt til felles trening/aktiviteter.

Har dere lyst til å få et sosialt samlingssted på klubbhuset?
Jeg hjelper dere gjerne i gang, men er avhengig av at noen av dere har lyst til å være med og ta tak i dette.
Så kan dere snakke litt sammen og gi meg en tilbakemelding hvis dette er av interesse? Forutsetningen for å delta er medlemskap i Driv IL, men det har dere vel alt .-)

Astrid Celius post@driv-il.no eller telefon 90068834