Arbeidsutvalget er fulltallig!

Postet av Driv Idrettslag den 15. Sep 2012

Ekstraordinært årsmøte ble avholdt 13. september med valg av medlemmer til arbeidsutvalget og valgkomite som eneste sak. Etter møtet er arbeidsutvalget fulltallig! Eivind Ungersness ble valgt som leder av laget, Anne-Line O´Donnell til kasserer og Knut Hovel Heiaas ble valgt til fjerde styremedlem med ansvar for blant annet sponsorer og marked.

Det ble også valgt to medlemmer til valgkomiteen; Atle Killerud og Anne Mari Stokseth. Valgkomiteen har i lengre tid stått uten medlemmer, så dette er flott. Kunne du tenke deg å være med å finne kandidater til viktige verv i hovedlaget: Ta kontakt med valgkomiteen eller noen hovedstyret. Vi trenger en kvinne og en mann til, til denne viktige komiteen.