Stem på Driv som klubben i mitt hjerte 2014 :-)

Postet av Driv Idrettslag den 6. Nov 2014

Klubben i mitt hjerte har fått nye regler. Nå gir 100 stemmer pr. dag klubben en sjanse til å vinne. Nordea deler ut 30 premier á 10.000 kroner og én hovedpremie på 100.000 kroner. Årets kampanje begynner 8. november og varer frem til fredag 21. november kl 12.00.

Den populære avstemningen Klubben i mitt hjerte er i gang igjen. Denne gangen har vi endret både på klasseinndelingen og premieregler for å gi alle klubbene i Norge like store sjanser til å sikre seg premier og oppmerksomhet. Totalt skal Nordea dele ut 400.000 kroner!

De nye reglene er enkle: Klarer din klubb å samle 100 stemmer eller mer i løpet av ett døgn, er klubben med på trekningen av tre dagspremier på 10.000 kroner fra Nordea.

Målet bør dermed være at alle idrettslag klarer å samle inn 100 stemmer daglig gjennom hele kampanjeperioden. Det vil gi klubben 10 vinnersjanser á 10.000 kroner!

Alle idrettslag, samt bedrifts- og studentidrettslag deltar på lik linje.

100 stemmer daglig
Gjennom stemmelokalet på dagbladet.no/klubben vil alle stemmer som kommer inn bli registrert. Med en gang et idrettslag har oppnådd 100 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på dagbladet.no/klubben at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner.

Ett idrettslag får kun ett lodd i den daglige loddtrekningen. Dersom ditt idrettslag ikke vinner kan det delta på nytt ved å samle inn 100 nye stemmer til neste dag. På denne måten vil små idrettslag ha like store vinnersjanser som store idrettslag.

Trekningen skjer på hverdager. Første tre vinnere av 10.000 kroner trekkes mandag 10. november og offentliggjøres på P4.

Hovedpremien
Det deles også ut en hovedpremie på 100.000 kroner som skal øremerkes breddearbeid i klubben.

I løpet av hele kampanjeperioden registrerer dagbladet.no/klubbenalle stemmer som kommer inn på en klubb. Den klubben som sitter igjen med flest stemmer til slutt vinner konkurransen om å bli Norges mest populære klubb. På Dagbladet kan man se hvilke lag som ligger best an til å vinne hovedpremien. Lørdag 22. november kåres vinneren av hovedpremien.

Ambassadør
Birgit Skarstein, Paralympics-utøver, ansatt i Norges idrettsforbund og kjent fra «Ingen Grenser» på NRK er ambassadør for Klubben i mitt hjerte.

Norges idrettsforbund, Nordea, P4 og Dagbladet står sammen om kampanjen "Klubben i mitt hjerte".

Stem på Klubben i mitt hjerte på www.dagbladet.no/klubben(stemmelokalet åpner 8.november)