Treningsavgift Driv IL Fotball våren 2022 sendes ut nå

Postet av Astrid Irene Celius den 2. Mai 2022

Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (fakturaen ligger også inni den mailen) Husk å sjekke søppelpost, Jeg sender også en sms om dette via systemet.
MInIdrett: https://www.minidrett.no/
Opprett bruker på deg selv og hent inn alle i familien så får du alt på et sted.
Fakturaen dukker ikke opp i MInIdrett hvis barnet ikke ligger inne i MInIdrett, så sjekk at alle er der.

Medlemskapet:
For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og deretter treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Medlemskapet er ikke gyldig før det er betalt og det er først da man er spilleberettiget for Driv ILs grupper.
Barneulykkesforsikringen opp til 13 år er ikke gyldig før medlemskapet er betalt.
(Over 13 år er det lagsforsikringer/lisenser).

Viktig info:
Betaler du fakturaen i nettbanken så kan du opprette e-faktura, så kommer neste faktura direkte inn i nettbanken din.
Det er KUN fakturaer som er betalt via MInIdrett som vises i betalingshistorikken deres der.
Fakturaer betalt i nettbank vil bli liggende i historikken deres i banken.
 (De kommer IKKE opp i MInIdrett historikken).

Feil: Mener du at noe er feil, så sier du bare fra til meg så rydder jeg opp i det: post@driv-il.no

Innmeldinger i Driv og alle grupper: https://www.driv-il.no/p/5954/innmelding
Utmeldinger i Driv og alle grupper: mail post@driv-il.no husk å skrive om det er fra hele Driv eller kun fra en gruppe.

Sliter du økonomisk? Klikk her for å søke støtte her

Treningsavgifter Driv IL Fotball sesong 2022 faktureres med halv avgift vår og halv avgift høst:
Trenere/lagledere får fullt fritak for det barnet de er trener/lagleder for.
Styret får ingen fritak (men de får styrehonorar tilsvarende familiemedlemskap i Driv)

Anleggene Mjær Stadion og Drivplassen eies og driftes av Driv IL.

Astrid Celius
post@driv-il.no